Dogfit
Požadavky zadavatele na logo:
Aplikace loga na webové stránky, propagační materiály a na samotné produkty
Z loga mělo být patrné, že se jedná o produkt určený pro psy
Použitelnost v černo-bílé variantě
Logo bylo tvořeno do soutěže pro novou značku krmiva pro psy.
Při tvorbě loga bylo prioritní, aby působilo na zákazníky pozitivně. Další myšlenkou bylo – zdravý pes=šťastný pes!
Proto byl design loga zvolen tak, aby vyjadřoval ono štěstí, které ve výrazu pejska po dobrém jídle najdeme. Jedná se o zjednodušený „úsměv“, který si okamžitě vybavíme, když si představíme spokojeného pejska.
Zvolený tvar je jednoduchý, moderní a velmi dobře využitelný na propagační materiály. Při využití je možné logo přizpůsobovat různým příchutím.
Jedná se o soutěžní návrh, který je možné odkoupit.