info@amcreation.cz

+ 420 774 941 211

info@amcreation.cz

+420 774 941 211

Firefox mění svoji vizuální identitu | Zajímavost ze světa

od | Zajímavosti ze světa

Vítáme vás zpět na našem blogu. V dnešním článku pro vás máme jednu aktuální zajímavost ze světa. Kdo by neznal typické logo lišky obepínající zeměkouli? Vždyť se vlastně v překladu jedná o ohnivou lišku. Ačkoli původní název projektu byl Phoenix a krátkou dobu také Mozilla Firebird.

Firefox je jeden z nejrozšířenějších webových prohlížečů na světě, který je vlastněn softwarovou společností Mozilla. Dle slov kreativního ředitele Tima Murrayho je využíván 250 miliony lidí po celém světě. Společnost si zakládá zejména na ochraně uživatelů, které upozorňují na potenciální rizika. Ne nadarmo je jejich motto: “Take Less, Keep It Safe, No Secrets.” Samotná Mozilla prošla rebrandingem v roce 2016.

Vytvoření konečné vizuální identity trvalo více než 18 měsíců a podílela se na něm celá řada designerů – Johnson Banks, Ramotion, Hicks Design, interní tým vývojářů Firefoxu a důležitou roli zde hrála také zpětná vazba od veřejnosti. Do užšího výběru bylo původně vybráno abstraktní logo ve tvaru kosočtverce vytvořené interním týmem návrhářů a Hicks Design a druhé – kruhové logo plamene vytvořené společností Ramotion. Na vývoj vizuálu se můžete podívat v tomto videu. Důvodem tohoto kroku bylo sjednocení všech ikon produktů Firefox i zjednodušení samotného loga.

  • Facebook
  • Pinterest

Společnost již delší čas vyvíjí svoji produktovou řadu, která si nový vizuál přímo žádala. Pro tyto účely byla navržena i široká barevná paleta, která rozšiřuje rozsah možností a umožňuje tak i výrazné přechody.

  • Facebook
  • Pinterest

Na konkrétní souhru barev a moderního typu písma u produktu Firefox  Monitor se můžete podívat na tomto obrázku. Dominují zde zaoblené hrany a výrazné přechody mezi barvami.

  • Facebook
  • Pinterest

Jelikož se dle slov Mozilly jedná o tzv. živou značku, nevylučují, že se bude i nadále vyvíjet a měnit. Máme se tedy na co těšit. V následujících měsících si dali za úkol ještě více rozšířit jejich produkty, a tak opět vyzvali veřejnost k reakci na dosavadní podobu designu. Svůj názor můžete vyjádřit i vy do komentářů na jejich blogu.

U dalšího článku se na vás budu těšit.

Anet

Pomohl Vám článek? Podělte se o něj – sledujte nás, sdílejte nás a posouvejte tipy mezi další nadšence!

Follows

Pomohl Vám článek? Podělte se o něj – sledujte nás, sdílejte nás a posouvejte tipy mezi další nadšence!

Follows

0 komentářů

Přidat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Pin It on Pinterest